24 octombrie 2009

Ma intreb.. ACAB? Cu siguranta!


In ziua de23 Octombrie2009 in localitatea Alexandria, in incinta Stadionului Municipal Alexandria a avut loc un incident oarecum ciudat din punctual meu de vedere. Ca suporter al echipei locale si ca un impatimit al acestui sport am luat decizia de a scrie un banner de dimenisuni 86x88 cm pe care scria “Azi, iar EGAL?”, referitor la prestatia echipei sustinute in jocurile de acasa, acestea fiind 5 meciuri in care au fost 5 egaluri. Evident m-am prezentat la stadion la ora 15:00 intrucat aveam de gand sa-mi expun libera exprimare a propiei opinii, in scris, care e castigata prin Constitutia Romaniei, Articolul 30, Alineat (1). Insa acest lucru nu s-a intamplat pentru ca atunci cand am avut de gand sa afisez bannerul am fost impiedicat verbal de catre un agent al Politie Comunitare care nu mi-a permis. Stiind totusi ca am dreptul la libera exprimare am cerut sa vorbesc cu un superior de-al sau. Asa am ajuns sa vorbesc cu domnul Calin Dumitru care probabil fiind vizibil deranjat de o singura persoana, a facut in asa fel incat sa ma piedice sa fac ceea ce voiam sa exprim. Mi-a spus ca nu am voie cu asa ceva, desi pe marile stadioane se poate, numai la noi la Alexandria nu, mi-a spus ca nu am asociatie, ca nu am galerie, ca nu e spatiu amenajat, mi-a mai spus ca nu am vorbit cu Observatorul principal al meciului. Am ajuns sa vorbesc si cu dansul si si-a dat acceptul ca eu sa pot pune acel banner, insa acelasi om al Politiei Comunitare nu mi-a dat voie, de ce? Probabil ca asa a dorit. Inca nu stiu daca acest lucru se numeste Abuz in serviciu, dar nu cred ca e departe… Insa as vrea sa stiu ce trebuie sa fac sau ce nu trebuie sa fac pentru ca eu, persoana publica fara obligatii politice sau mai stiu eu ce, sa pot afisa un banner care nu e xenofob, rasist sau cu conotatii sexuale, pe un stadion care e in patrimoniul primariei. Multumesc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu