4 octombrie 2009

Guess Who - Noi in anul 2000

Si noi stim c-a trecut mult timp
Va trece inca pe-atat presimt
In 10 ani mai prind
Cativa ce mint,cativa ce tin sa plece
Las`ca trece
Romanu`i facut sa nege
Amaru` cu sange rece
Cand da de necaz
Petrece cu o bere la rece
Se`ntrece
Zi-mi de ce furi ???
Da` cat mai vrei sa furi ?
Nu vezi ca suntem multe guri
Si stim cu totii ce-nseamna sa`nduri
Dar cate cazaturi sa-nduri ?
Cam cat te bucuri si cat injuri
La cate lucruri poftesti in jur
Si esti sigur ca n-ai destul

Refren x2 :

Da nu`i nimic,sunt consolat de mic
Tu esti constient ce zic,yo
Nu ne-am nascut in locul potrivit x2
N-am primit,am facut totul din nimic


Si-ai mei sunt sigur ca ai tai
Nu m-au crescut cu vanatai
M-au invatat sa nu o iau pe alte cai
Mi-au explicat ca lumea-I rea
Si viata-i grea,si tre sa fac cumva ceva
Mi-au spus ca odata si-odata se duc
Si tre sa ma agit ca tre sa ma lupt
Ca timpu` trece dintr-un foc
Ma plimba din loc in loc
Ma schimba dupa noroc
M-alearga doar pentru un singur vot
Lumea simte,vrea fapte nu cuvinte
Un singur om sa fie presedinte

Refren x2 :

Da nu`i nimic,sunt consolat de mic
Tu esti constient ce zic,yo
Nu ne-am nascut in locul potrivit x2 
N-am primit,am facut totul din nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu