29 aprilie 2009

Scanteie cu Bitza si Cedry2k - Ne-am pierdut nemurirea



Puteam sa plang si sa rad in aceeasi zi
C'un punct de sprijin pamantul il puteam urni
Aproape de tainele existentei mi'era firea
Crescand, mi'am pierdut nemurirea

Dar uitarea nu mi'a sters ochii ce m'au pandit
Felu'n care m'am descoperit
Fetele ce le plimbam cu acelasi metrou
Iubirea mea gasind atunci ecou
Vocea mamei ce rasuna printre betoane
Stringandu'ma la masa fara sa'mi fie foame
Inc'aud cum scartaia pe tabla creta
Inca ma vad cum calaream bicicleta
Ce'aveam azi puteam avea si maine
Covrigii sarati sau coltul de paine
Nestiind cum e sa te'nvarti in jurul cozii
Sa tragi la galere ca sa'ti hranesti plozii
Gustul copilariei pastreaza'l cat poti
Sustinut de cativa dar contestat de toti
Viata'ti va raspunde tarziu la intrebare
Si'o sa vrei sa fi copil cand vei fi mare

R : Vroiam sa nu mai fiu copil,vroiam sa cresc
Vroiam sa scap de centru',vroiam sa ma feresc
Vroiam sa vad ce e in viata dar n'as fi vrut sa stiu
C'o sa'mi doresc pana la urma tot copil sa fiu

Sa nu mai fiu copil,vroiam sa cresc vroiam
Sa scap de certuri,vroiam sa ma feresc vroiam
Sa vad ce e in viata, da' n'as fi vrut sa stiu
C'o sa'mi doresc pana la urma tot copil sa fiu

Mi'amintesc c'am fost de mic indragostit de natura
Martor al absentului, mediului otravit de cianura
Evitand ca n'aveam inca o minte matura
Doar spirit infinit si talent pentru literatura
Miuta si bere in fata blocului
Scandaluri de natura sa te 'mprastie de la fata locului
Sirene de militie si salvare urland in noapte
Cozi interminabile la paine si lapte
Barbugii iesind din sectii
Puradei si coji de pepeni pan' intersectii
Crevetii expirand in alimentare care dezvoltau
Focare de infectii de toate genurile
Cam alea erau vremurile
In care a crescut ultima generatie de pusti maidanezi ca'n Copenhaga
Ultimii pusti plini de cicatrici
Crescuti de mici, mai putin de tatici
Mai mult de mingi de 16 si de 35
Intelegeai si tu progresu' daca'l vedeai pe Cedrea
Cum invata de la parinti, profesori si din pumni in fata
Desi simte progresu', aici n'a fost niciodata scurt procesu'
Da' stii cum e'n viata,totu'i pana prinzi practica
M'am sters de sange si de praf si'am schimbat tactica
Sunt perfect adaptat acum,doar ca practica tot ma lasa rece ca Antarctica

R : Vroiam sa nu mai fiu copil ,vroiam sa cresc
Vroiam sa scap de certuri,vroiam sa ma feresc
Vroiam sa vad ce e in viata dar n-as fi vrut sa stiu
C-o sa-mi doresc pana la urma tot copil sa fiu

Sa nu mai fiu copil,vroiam sa cresc vroiam
Sa scap de certuri,vroiam sa ma feresc vroiam
Sa vad ce e in viata,da n'as fi vrut sa stiu
C'o sa'mi doresc pana la urma tot copil sa fïu

2 comentarii:

giuly spunea...

bitza ii bate la versuri pe cei de la parazitii ?

zi da,zi da ;;)

Septimia spunea...

foarte buna piesa, foarte

Trimiteți un comentariu