24 aprilie 2009


Compunerea unui băiat de 9 ani despre Reproducere:

"Pentru că se tot întîmplă ca oamenii pur şi simplu să moară, trebuie să apără alţii. Asta este copulaţia. Însă oamenii nu dorm, ci lucrează cu inima, penisul şi vaginul din greu. Eu i-am văzut pe parinţii mei în cameră de zi când copulau. Tata icnea îngrozitor şi mama a urlat, însă deocamdată nici unul dintre noi n-a murit. Însă poate că doar au exersat fiindcă bunica e deja destul de bătrînă. Am observat că ei exersează cam de trei ori pe săptămină, cred că bunica va muri curînd. În noptiera mamei am găsit nişte pastile. Tata o tot întreabă dacă şi-a luat deja pilula. Precis e şi ea bolnavă, însă nu merge la doctor. Însă dacă ei continuă să exerseze aşa de mult, sigur va apărea o noua fiinţă pe lume. Eu mi-aş dori un iepuraş.
Reproducerea la oameni se întîmpla prin seminţe. Florile, tufişurile şi pomii trebuie udaţi des şi mama face duş în fiecare zi. Poate atunci creşte totul mai repede.
Noua fiinţă creşte în burtă, însă fiindcă mami e bolnavă, o face de data asta poate tati. I-a crescut deja burta însă nu ne-a spus încă nimic.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu