29 aprilie 2009

Prejudecati si mituri despre oamenii cu dreaduri..


Cele mai frecvente intrebari primite de un purtator de dreaduri... si raspunsurile pe care le merita:

Si te mai speli pe cap?
Nu, spalatul pe cap se interzice categoric. E impotriva preceptelor rasta si se pedepseste cu tunsul zero si excluderea din societate.

Si... dormi cu ele, nu?
Nu, le scot noaptea (cand le si spal in secret si le usuc in cuptor), apoi a doua zi de dimineata le cos la loc.

N-ai facut paduchi?
Bineinteles, si purici. Am deja un circ intreg.

Sunt facute cu pamant?
Nu, cu nisip din Vama. Am si scoici, ca sa aud marea.

N-ai niste marijuana? Te-am vazut cu dreaduri, de-aia intreb.
Ba da, odata cu dreadurile intri automat in circuitul de vanzare-cumparare. Dupa ce dreadurile ajung la un grad indecent de matreata, poti ajunge chiar dealer en chef si primesti in cadrul unei ceremonii de initiere "micul ghid al crescatorului de ganja in balcon".

Si ce muzica asculti de cand ai dreaduri?
Numai Bob Marley, every day and every night.

Da' nu esti imbracata asa... cam gotic pentru dreaduri?
Am dispensa de la mai marele rastaman sa nu ma imbrac in rosu, galben si verde pentru ca nu mi se asorteaza cu ochii.

Esti vegetariana, nu?
De fapt ma hranesc doar cu aer si marijuana. Si fructele au un suflet, sa stii.

Chestia asta nu contravine crestinismului?
Ba da, tocmai de aceea m-am convertit la rastafarianism, am cetatenie jamaicana si etiopiana si il proslavesc pe Jah la fiecare fat joint pe care il rulez din poignee.

Hello, were are you from?
Hello, earthling. I come in peace.

Damn hippies!

Adevarul trist de banal

Oamenii care isi fac dreaduri nu se convertesc la rastafarianism, nu il proslavesc pe Jah, nu sunt neaparat vegetarieni, nici hippie, nu fumeaza neaparat iarba, beau alcool daca vor, nu asculta doar reggae, se spala pe cap (cu ceva dificultate, e adevarat), nu fac matreata (decat daca nu se spala, ca oricine altcineva), nu au paduchi si nu sunt din alta lume. Au doar altfel parul. Cica si-l fac cu pamant si dupa catva timp acolo incep sa creasca fel de fel de microorganisme. Si dupa ce ca asculta doar Bob Marley si ruleaza non stop, mai sunt si vegetarieni, damn hippies...

3 comentarii:

giuly spunea...

am ras bine :)))

cutie spunea...

te bate gandu' ? :)))

AndaUm spunea...

pentru mai multe despre dreaduri si rasta shits : http://inhighseasorinlowseas.blogspot.com

Trimiteți un comentariu