4 decembrie 2009

Te unge pe suflet!

Nu mai e mult şi vine Crăciunul. Oraşul ăsta mic începe să fie împodobit, luminiţe peste tot. Sentimentul acela de sărbători parcă pluteşte încet, încet. Dar mi se pare mie sau nu mai e le fel cum era înainte? 

 Grijile de zi cu zi, gândurile şi aspiratile, necazurile parcă împiedică starea aia de bucurie generală care era de obicei. Oare am uitat cum e să uiţi de tot şi pur şi simplu să te bucuri? Mi-e atât de dor de vremurile copilăriei când totul era aşa de simplu. O ceată de copii care se bat în zăpadă, care fac curse cu săniile, care se joacă fotbal şi rugby în zăpadă. Mi-e dor de sania bunicilor cu care s-au dat şi părinţii mei, mi-e dor de atâtea dar cred k mă gândesc degeaba la ele. Perioada lor a trecut, şi poate nostalgie vremurilor de mult apuse mă fac să nu mă bucur aşa cum se cuvine de magia sărbătorilor de iarnă. 
  
  Nici nu mă gândeam atunci că o să se termine vreodată. Nu mă gândeam niciodată că o să îmi fie dor de vremurile trecute. Acum e altfel, vilă închiriata de la munte, schiuri şi distracţie, dar parcă e altă distracţie .  

Un comentariu:

bonjovi spunea...

Da, intr-adevar, Craciunul nu mai e ce a fost odata...inocenta copilariei ne facea sa ne bucuram mai mult de sarbatorile de iarna.. Dar ce reprezinta Craciunul de fapt? V-ati intrebat vreodata de ce ne facem cadouri? Pt unii e o atmosfera de sarbatoare, un oras impodobit, pom de craciun, cadouri pt cei dragi,o masa imbelsugata, pt altii un concediu mult asteptat sau o vacanta la bunici pe o ulita inzapezita cu o cana d vin fiert cu scortisoara la usa sobei si colindatori, miros de cozonac, febra cumparaturilor, o ocazie sa fim mai buni si de a ne aduna toata familia la masa sau un prilej sa dam petreceri si sa bem pana cadem sub mese... De ce toate astea? E trist k cei mai multi dintre noi uitam adevarata semnificatie a Craciunului: nasterea Domnului Isus Hristos, un copil promis, un Mantuitor ¨fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca L-a dat pe singurul Lui Fiu pt ca orice crede in El sa nu piara ci sa aiba viata vesnica¨(Ioan 3:16).Vi se pare o legenda sau ceva demodat? Ati observat ca oamenii au adoptat cu usurinta expresia ¨Craciun fericit¨ dar simpla pronuntare a numelui Isus ii incomodeaza si evita sa vorbeasca despre El ca si cum nu ar avea nik de-a face cu Craciunul? Cine a fost Isus Hristos si de ce a venit El pe pamant? Poate k ar trebui sa meditam mai mult la ceea ce alegem sa sarbatorim anul acesta. Nu-l inlocuiti pe Isus cu mos craciun. Bucurati-va, El a venit pt fiecare dintre noi! Sarbatori cu dragoste si Domnul sa fie cu voi!

Trimiteți un comentariu