22 decembrie 2009

E trist..insa are mare dreptate!

Desi nu urmaresc OTV, aseara m-a luat valul cu imaginile de la 'Revolutie' si am dat peste un revolutionar care are cea mai mare dreptate, fiind un exemplu acolo a peste 15 milioane de romani. Incepand cu primul filmulet din minutul 8:18 + al 2lea. Uitati cea iesit:

Minutul 08:22:


Sergiu Nicolaescu: Voi ati influentat tot ce-a ramas, si e dramatic sa vorbim acum , cu parere de rau pentru ca-mi dau seama ca cu acest lucru ati macinat-o voi in sufletul vostru 20 de ani…

Un revolutinar( imi pare rau ca nu am retinut numele): Cum sa nu macine domne un copil de 24 de ani condamnat la moarte, care nici la ora asta nu stie cine a facut lucru asta? La 24 de ani domnu Sergiu Nicolaescu stateam si plangeam in penitenciarul Jilava si stateam in dreptul geamului si spuneam “am fetita de 6 luni, o rog sa se razbune”. Si eu nu stiu nici acum cine au fost acei calai care ne-au batut, la 24 de ani, in ’80 am fost campion national de lupte Greco, stiti cata bataie am luat domnu Sergiu Nicolaescu? Am avut 60 de zile de spitalizare domnu Sergiu Nicolaescu, ca sportiv de performanta, pai cum sa indur eu? Cat sa indur? Si ca pe langa mine a trecut glontul milimetric si n-am murit? Cum se invarte? Scuzati-ma mi se zbarleste si parul in cap, cei care au murit, tinerii aia acolo, trebuia sa fiu si eu printre ei… Asta e datoria mea morala, m-a lasat Dumnezeu in viata sa…


Acelasi revolutionar: Nu am zis neaparat sa torn in fata presei sau in televiziunii,dar de 20 de ani ne chinuim sa aflam adevarul: CINE M-A BATUT? Cu ce sunt mai presus acesti parnesimtit de parlamentari care dorm acolo in parlamentul Romaniei decat mine, domnu’ Sergiu Nicolaescu? Ca eu de 20 de ani am pe cartea de munca “educ copiii”, cu ce sunt mai presus aia care sa aibe miliarde si eu sa nu fiu in stare sa cresc 2 copii? Fimea e la facultate si fimio e triplu campion national, nu am ce sa-i pun acolo pe masa acuma domnu’ Sergiu Nicolaescu. Spuneti ca n-am de ce sa vorbesc in fata televiziunii? Nu mai resist. Am 44 de ani, am avut posibilitatea sa am comotie cerebral de nu stiu de cate ori, daca nu faceam arte martiale eram mort la ora asta domnu’ Sergiu Nicolaescu, si ca mine au fost o gramada de tineri care au murit, si stau acolo si nu pot sa faca nimic, vad nesimtirea oamenilor...


Sergiu Nicolaescu: Dar asta exista in societatea noastra, societatea romaneasca…


Acelasi revolutionar: Domnu’ Sergiu Nicolaescu, ati fost parlamentar in parlamentul romaniei, avem 7 banci devalizare acuma, 7 banci devalizate, unde sunt banii astia? … unde sunt banii? De ce suntem o tara fara bani domnu’? N-avem ce manca acuma, de ce domne am vandut toata industria, toata agricultura...


Sergiu Nicolaescu: un million de masini in Bucuresti...


Acelasi revolutionar: am distrus toata agricultura domnu’ Sergiu Nicolaescu, am distrus invatamantul. Uitativa, profesorii nu mai au nicio autoritate in fata elevilor, de ce a trebuit sa ajungem la injosirea poporului roman si denigrarea romanului in general? De ce domne trebuie sa facem asa ceva? Sa stam cu nesimtire sa-I vedem cum dorm in Parlamentul Romaniei, se scobesc in nas in Parlametul Romaniei sau cum isi fac afaceri intre ei? Cat credeti ca mai rabda poporul asta? va intreb ca reprezentant in Parlament acolo, cum nu le e rusine nesimtitilor cand copii lor dorm pe doldora de dolari? Copiii nostrii n-au ce manca? CUM, CAT SA MAI RABDAM domnu’ Sergiu Nicolaescu? Va arat cartea de munca, mi-am vazut de treaba mea 20 de ani, ca revolutionar, nu mi-am facut o meserie din asta, cat sa mai rabdam, cu cine sa mai stam de vorba domnu’ Sergiu Nicolaescu? Ne-am saturat … eram copil si credeti-ma traiesc traumele astea zi si noapte de 20 de ani ma chinuie gandul ca mor si eu cum a murit Rebeca, cum a murit Dan Iosif, cum a murit Cercel. 9000 din randul revolutionarilor au fost omorati si unii au murit de moartea din cauza traumelor, unii au fost omorati si executati domnu’ Sergiu Nicolaescu, Credeti romani, avem revolutionari si poate oricine sa spuna de aici, eu am curajul s-o spun: DA! Colegi de ai mei executati. Rebeca a fost radiata, chemata si radiata, cand a murit saraca a explodat. CAT SA MAI REZISTAM? Cu cine sa mai stam de vorba daca ei nu vor sa ne dea un raspuns clar? NU MIE, ROMANILOR, PARINTILOR care si-au trimis copii sa apere tara si i-au omorat.


Sergiu Nicolaescu: Sa dea Dumnezeu acuma sa-ti gasesti aceasta liniste, pentru ca s-a schimbat, ilici s-a schimbat… Vedeti de treaba …


Acelasi revolutinar : sa-mi vad de treaba …


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu