17 februarie 2009

10 sau 5 ?




nota 5 e de baza .....te face sa te simti implinit .....de ex cand stii ca esti praf la ceva apare o raza de speranta si iti zici "frate daca iau 5 sunt zeu" (pana si youtube-ul tine cu 5.....ratingu maxim la un video e de 5 stele nu 10 :)) )


bai teo esti tare... in primu rand nu am luat niciodata un 5. pentru mine 9 e o nota mica... totusi, nu tocesc pt 10. oricum, daca as fi unul din colegii mei, care de abia se tarasc sa treaca clasa, as fi mai bucuros cu 5 decat cu 6 sau 7 pentru ca astea arata cu adevarat mediocritatea. 5u in schimb arata ca esti destul de inteligent sa nu inveti nimic si sa treci. foarte tare documentaru!


Am avut o multime de note de 10 la viata mea. Am fost mereu genul de "copil cuminte" care invata tot. Dar cand am ajuns in primul an de facultate am avut parte de un examen imposibil, la care am luat magnificul 5. Pentru nota asta m-am bucurat mai mult decat pentru toate notele de 10 din viata mea, cu atat mai mult cu cat puteam sa jur ca voi pica acel examen.
Oricum, parerea mea e ca trebuie sa inveti pentru tine, nu pentru note. In definitiv, tot ce conteaza e cu ce ramai dupa examene.


pai cum zic unii prin politehnica nota 10 e pt profesor atunci 5 ul este pt student :))))....5 ul ruleaza


eheeee... notele la noi in Romania nu reflecta deloc adevaratele cunostinte si valori. Mi s-a intamplat sa ajut colegi de grupa la examen si ei sa ia mai mult decat mine, sau, desi am invatat, sa ia altii note mai mari pentru ca au copiat... o mare nebunie cu examenele din facultate, dar un lucru e clar: cei care sunt cu adevarat buni ajung acolo unde isi doresc

8 comentarii:

cutie spunea...

5 fo`evaaaah :>
b-)

Anonim spunea...

eu sunt genul : 'dezamagita, vroiam un 7 ca doar am invatat toata noaptea' :))

ARIPI DE FLUTURE spunea...

sincer abia in ultimul an de faculta mi-am dat seama ca nu conteaza notele, ca majoritatea nu-s date pe drept, ca unii cu 5 sunt mai destepti ca unii de 10, cei care au 5 nu inseamna ca-s prosti.si nici cei care au 10 ca-s destepti, sau tocilari:),deci depinde de fiecare persoana.

Anonim spunea...

Salut
nush cum sa iti zic...intr-adevar notele de trecere intereseaza in mare masura atata timp cat 9 sau 10 nu iti mai confera daca e sa o luam metodologic, un loc de munca sau cine stie ce bursa internationala. Cazul cel mai concludent este la facultatile particulare unde nu se studiaza mai deloc dar diplomele sunt eliberate pe banda rulanta. Pacat...

giuly spunea...

"pai cum zic unii prin politehnica nota 10 e pt profesor atunci 5 ul este pt student :))))....5 ul ruleaza "

haa :))

Septimia spunea...

realitatea romaneasca te face sa te uiti la 10 ala ca la sansa ta de a scapa de aici.o medie buna din liceu te poate duce la facultate, una naspa-pe bancile unei facultati pe care o platesti.el a copiat.a luat 10.tu ai invatat.ai luat 8.el intra la faculta, tu nu.asta e incorect.notele nu ar trebui sa fie scopul educatiei, ci doar ceva adiacent, ca o bomboana dupa o fapte citita, care vine doar asa, ca tu deja esti fericit.[m-am intins la vorba][prefer 5 pe meritate, decat 9 pe copiate]

Septimia spunea...

*o carte citita sau o fapta buna facuta

aAlice spunea...

Am jurat si eu ca la examu' la mate o sa pic, dar am luat sfantul 5. Cat m-am mai bucurat pt nota aia... :))

Trimiteți un comentariu