7 februarie 2010

GENERIC SI DAN CIOTOI - S-A RUPT LANTUL DE IUBIRE

S-a rupt lantul de iubire
si ' nceput-a rugini
Nu te mai gandi la mine
Ce a fost nu va mai fi 

S-a rupt lantul de iubire
si 'nceput-a rugini
Nu te mai gandi la mine
Ce a fost nu va mai fi 

Impreuna am fost
Ce mult ne-am iubit
Ce pacat fetito
Ca ne-am despartit

Impreuna am fost
Ce mult ne-am iubit
Ce pacat fetito
Ca ne-am despartit

Esti un mare vagabont
Vrei sa ma oftici de tot
Dar nu rabda inima
Cauta pe altcineva

Esti un mare vagabont
Vrei sa ma oftici de tot
Dar nu rabda inima
Cauta pe altcineva

Impreuna am fost
Ce mult ne-am iubit
Ce pacat fetito
Ca ne-am despartit

Impreuna am fost
Ce mult ne-am iubit
Ce pacat fetito
Ca ne-am despartit

Multe lacrimi cristaline
Am mai varsat pentru tine
Pentru tine draga mea
Ca mi-ai fript inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu