28 ianuarie 2009

Doamne, dacă-mi eşti prieten...

Doamne, dacă-mi eşti prieten,
Cum te lauzi la toţi sfinţii,
Dă-i în scris poruncă morţii
Să-mi ia calul, nu părinţii.

Doamne, dacă-mi eşti prieten,
N-asculta de toţi zurliii,
Dă-i în scris poruncă morţii
Să-mi ia calul, nu copiii.

Doamne, dacă-mi eşti prieten,
Nu-mi mai otrăvi ursita,
Dă-i în scris poruncă morţii
Să-mi ia calul, nu iubita.

Doamne, dacă-mi eşti prieten,
Cum susţii în gura mare,
Moaie-ţi tocul în cerneală
Şi-nainte de culcare

Dă-i în scris poruncă morţii,
Când şi-o ascuţi pumnalul,
Să-l înfigă-n mine, Doamne,
Şi să lase-n viaţă calul.

Nu puteam să citesc această poezie fără să n-o public pe blog... e absolut geniala! Poezia este scrisă de către Spiridon Popescu... că tot a fost ieri ziua marelui actor Florin Piersic...

5 comentarii:

Ioneasca spunea...

Ma bucur ca mi-ai facut o vizita ;)

Bafta cu blogul!

Anonim spunea...

Daca ai stii cat am putut sa caut poezia asta, si emisiunea .. M`ai facut fericita .. Multumesc din suflet !
P.S. E doar supraplatita :P

Anonim spunea...

wow..you made my day..cu poezia asta

well..e un schimb de experienta..fulgii si-au luat concediu..s-au ofticat..nu stiu de ce...si ploaia a hotarat sa nu ne lase balta:-p..sa cada ea peste noi

ps.s-ar putea sa-ti fi intrat comentariul de 2 ori;))sorry about that

gol spunea...

Doamne! Buna poezia!! :X
Merci! Cred ca o sa o spun maine la teatru..:X
:*

Anonim spunea...

crede`ma , nu doar pentru 3 minute .. mult mai mult ..

Trimiteți un comentariu